Эхлэл | Өрнөл | Төгсгөл | Таавар таалгая

Saturday, January 14, 2012

Чамтайгаа шүлэг шиг амьдарна...



Би яг л энэ шүлэг шиг амьдарна...


Навчсын сэрчигнээ хийгээд шувуудын шулганах чимээтэй
Намрын хонгор салхи хацар илбэхэд би сэрнэ
Томоо нээсэн цонхон цаана хүүхдүүд гүйлдэх нь жаргалтай
Толины өмнө эхнэр минь үсээ самнах нь үзэсгэлэнтэй

Зүүдэнд ирсэн айдас үргээд л нисэх тэр мөчид
Зөөлөн инээмсэглэх хайр хөнжил сөхөн орж ирнэ
Өчигдөр бид хоёрын үнсэлцсэн хөгшин модны сүүдэрт
Өхөөрдөм үрс минь яг л шувууд шиг шулганах сонстоно

Би энэ шүлэгт дуртай...
Энэ шүлгийг би чамаараа төсөөлдөг...
Хэн юм бол гэж эргэлзээд хэрэггүй ээ
Чи минь шүү дээ... Чи минь...


1 comment:

  1. чамайг хайрлах хайр минь ханахгүй байна
    холоос хараад байлгүй хажууд чинь баймаар байна би
    Чамайг хэн нэгэнд алдахаас айж байна би
    Хамтдаа байж эрхэлэхийг хүсэж байна би

    Халуун энгэрийг чинь түшин хичнээн ганцаардснаа ярьмаар байна би
    Тэнэгхэн дурлалдаа шатахдаа хичнээн шаналсанаа хэлмээр байна би
    Гомдож туниад арагдуулмаар байна би
    Гундаж ганахсан сэтгэлдээ цэцэг дэлгэртэл хайралмаар байна би чамайг....

    ReplyDelete