Эхлэл | Өрнөл | Төгсгөл | Таавар таалгая

Wednesday, December 15, 2010

*** (Өгүүллэг - 2р хэсэг)

Эгэл биш энэ шөнөөс яг нэг жилийн өмнө би зүрхэндээ хайрлаж буй тэр нэгэн бүсгүйтэйгээ анх танилцаж билээ. Гарыг нь атгах байтугай ядаж л нэрийг нь мэдэхгүй түүнийхээ булбарайхан халуун уруулыг үнсэж танилцсандаа би итгэж яддаг. Тэр мөчийг төсөөлөх бүр атгахан зүрх минь цээжиндээ багтаж ядан оволздог.
Нэг жилийн өмнөх миний гишгэсэн мөр, таньж байна аа би. Тэнгисийн эрэг дээрх нойтон чулуу шиг том нүд дэргэдүүр өнгөрснийг одоо ч хэрнэ санаж байна аа би. Тэнгисийн эрэг дээрх нойтон чулуу шиг тэр нүд дэргэдүүр өнгөрөхөд хотын гудамж гэв гэнэт хоосон хүнгүй болчихсон. Тэгээд л би чамаас өөр хэнийг ч харахаа больчихсон. Чамаас өөр хэнийг ч харахаа больсон тэр агшинд сэтгэл зүрх миний биеийг чамруу чангааж байсан. Чамруу өөрийн мэдэлгүй ширтэн очиход чи ч мөн надаас харц салгалгүй догдлон байсан. Тэгээд л би шууд үнсчихсэн. Тээглээд байсан сэтгэл цээжийг маань тас татан гараад нисчихсэн...
***

Үргэлжлэл бий...


No comments:

Post a Comment