Эхлэл | Өрнөл | Төгсгөл | Таавар таалгая

Wednesday, June 15, 2011

Хүсэхгүй бол март...

Санамсаргүйгээс бүх сайхан дурсамж эхэлдэг. Надтай яриа өрнүүлж, инээж, уйлсан хүн бүхэн үүнийг гэрчилнэ. Бид бүгд санамсаргүй л уулздаг. Санамсаргүй бид нэгнээ олж, санамсаргүй...

Би чамд зориулж олон ч удаа үгээ бэлдсэнсэн. Гэвч би ямар хэнэггүй билээ? Чиний төлөө сэтгэлээ хурцалж, чамд л зориулж шүлэг бичиж ч үзлээ. Гэвч одоо итгэл найдвар хэм хэмжээнээсээ хэтэрч байна. Би нээлттэй, миний сэтгэл зүй хангалттай нээлттэй. Миний тухай бодлоо илчилж ганц захиа, ядаж, ганц үг бичтэл чинь би сэтгэлийн цонхоо чиний өмнө хааж байна. Надад би "Дэндүү яараад байна" гэж хэлсэн. Гэтэл чи намайг "цайгаар", "цагирган боовоор" дайлж болноо доо? Бүгдийг байгаагаар нь хэлдэг чинь сайшаалтай. Би шударга хүмүүст дуртай. Амьдрал бидэнд ямар их амттан бэлдсэнийг хараач...
Сайн байна уу?
Магадгүй, баяртай.



Хүний чарганд битгий суу. Орос ардын үгнээс.

1 comment:

  1. hehe Naljir mani durlachaa yu daa ^_^
    Best happiness for your new love!!!

    ReplyDelete