Эхлэл | Өрнөл | Төгсгөл | Таавар таалгая

Wednesday, April 6, 2011

Хаврын намуухан орой...



Хайр дурлалаас холуур хэтэрхий удахаар хайр дурлал ч намайг мартчих шиг байна.
Их л завгүй амьдралтай хүн оргиж энд тэнд юм амжуулах гэж гүйгээд эргэн тойронд маань юу болж байгааг, үеийн залуусын маань сэтгэл хөдлөл хэрхэн өөрчлөгдөж дэвэрч байгааг анзаарсангүй ээ...
Орой гэрлүүгээ ганцаараа алхаж явахдаа л сая нэг мэдээ орлоо.
Жоохон дүү нар байрныхаа гадаа хөөцөлдөж тоглоод л бөөн чимээ шуугиан, хосууд инээд алдаж нэгэндээ тунирхан хажуугаар зөрж өнгөрөөд л, хүмүүс нэг л тайван юунд ч яараагүй, нүүрэнд нь мишээл тодроод л, амьсгалах агаар тунгалаг, сартай тэнгэр цэлмэг үзэгдэхэд өөрийн эрхгүй уртаас урт амьсгаа авна... Хаврын намуухан орой ийм л байдагсан...
Гэхдээ үүнээс ч сайхан зуны улирал удахгүй ирнэ гэхээр юутай жаргалтай...
Ийм л үед хүний сэтгэлд энэ сайхан мэдрэмжээс илүү өнөө л хайр гэгч нь үгүйлэгдэх юм.
Хуучин дурсамжуудаас илүү миний огт таньж мэдэхгүй хэзээ ч харж төсөөлж байгаагүй тийм дурлалыг би хүлээчихлээ... Би тийм хэтэрхий сайхан дурлалыг хүлээж байгаа болохоор удахгүй надтай таарах тэр бүсгүй миний сэтгэлд хүрэхгүй бол яана гэж би айхгүй байна. Яагаад гэвэл миний хэзээ ч бодож төсөөлж байгаагүй тийм зүйл надтай таарах учраас яадаг ч байсан надад сайхныг мэдрүүлнэ...
Хаврын намуухан орой ийм л бодлуудаар дүүрэн байдагсан...

5 comments:

  1. Wow ymar gaihaltai ugs we ene ch unekheer unen shuu hawar goe ehelj bn udahgui boroo orno ter hunteigee boroond uulzwal goeoo timee

    ReplyDelete
  2. tiimee bi ch gsn ygd ch yum setgeliin gund hadgalaastai ul tanih ter l huniig huleedeg huleeh much mini tewcheer bolon huwirsaaar baiwch uchrah ter l udriig bas l huleeseer .... hureed ireheer daaj chadahgui boltol ni hairlanaaaa teriiigee
    By ..lock

    ReplyDelete
  3. chi hawart durtai hawar zund hairtai zun namart hairtai namar owold hairtai owol nadad hairtai ch bi chamd l hairta.......

    ReplyDelete
  4. yag l minii husj bsn shg

    ReplyDelete